Verhoog je libido in 5 stappen

Er zijn een boel factoren die meespelen met een laag libido en/of erectile dysfunctie.

 

 

images1

 

 

 

 

 

Hieronder alvast 5 algemene tips om een start te maken :

 

Eat real food.  Het eten van ECHTE voeding en het beperken of vermijden van suiker en bewerkt voedsel is de eerste stap om een hormonale disbalans aan te pakken. Dus eten volgens Caveman of Paleo heeft grote invloed op je gezondheid.  “ alles wat zwemt, rent,vliegt groen is en geen barcode heeft “ kun je als vuistregel gebruiken.

Exercise. Goede voeding met een optimaal trainingsplan doet wonderen voor je libido. Met een goed trainingsschema kun je o.a. je  Testosteron niveau stimuleren. En meer testosteron is een groter libido …

Supplements . Een breed spectrum aan extra voedingsstoffen kan helpen je te korten aan te vullen en je libido te verhogen.

De belangrijkste : 

multivitamin/mineral. Veel voedinsstoffen inclusief magnesium, vitamin D, and zink spelen een grote rol in het verbeteren van het testosteron niveau en het libido .

Visolie. Heeft o.a een ontstekingsremmende waarde en zorgt ook voor een stabilere insuline spiegel

Watch your alcohol. “It provokes the desire, but it takes away the performance,” schreef William Shakespeare.  Een glas rode wijn kan je helpen ontspannen en je in de stemming brengen , maar drie glazen rode wijn kan je slaapkamer prestaties al behoorlijk omzeep helpen.  Beperk je alcohol inname en hou het bij 2 a 3 glazen per week

Control stress. Constant onder druk staan en gestrest zijn is een zo goed als zeker doodvonnis voor je libido. Zorg ervoor dat je regelmatig ontspant. Simpele meditatie oefeningen, een wandeling,tuinieren of een lach film kan al veel doen voor je ontspanning .

 

D.m.v. een php-protocol en/of een Es Teck total body scan kun je de disbalans goed in kaart brengen en doelgericht je libido gaan herstellen.

 

Share This

Share this post with your friends!

Shares